Helg. ?

Det är tydligen fredag idag. men de skiter man väl i.
Varför skiter jag i det tänker ni då. JO de ska jag berätta.
För jag har inget liv, jag jobbar nämligen hela denna helg också. Skitkul. Jag vill ju vara ledig.
Men HA! Det ska vara jättedåligt väder med regn å grejer enda tills på söndag. Så tji får ni era jävlar som är lediga över helgen! ;) Hah, skadeglädje. Dock inte lika roligt när man får tillbaka det sen. Vilket jag säkert garanterat kommer få. På måndag när JAG är ledig, så kommer det säkert snöa och vara storm. Tack på förhand.

Står på jobbet nu, lite smått långtråkigt men jag har fått sälja lite idag iaf, så det är bra.

Jag känner mig inte alls så mycket happyface nuförtiden, det suger. Tycker jag. Det måste bli ändring på de här.
Återkommer om hur det kommer gå.
Säkerligen åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0