- Lonely -

Jag har kommit fram till att jag inte är någon ensamvarg.
Gillar inte att vara ensam, gillar inte känslan av att vara helt ensam. I alla fall inte just nu. Vissa tillfällen är det klart att det är riktigt skönt att vara själv. Men just precis nu så är det inte nå roligt. Inte så att jag mår dåligt eller något sånt, bara det att det är så himla tomt i lägenheten.
Jag har själv kommit fram till att dessa känslor jag har just nu beror nog mycket på att jag den senaste tiden har varit massor hemma hos mamma och syster. Även om det är trångt och sådär så tycker jag ändå att det är skönt att ha människor i min närhet. Det kan även bero på att jag legat hemma sjuk i några dagar och därav inte träffat några vänner. + att jag inte ens har Albin här, han är för tillfället nere i småland och busar. Men snart så kommer han hem igen:D

Peppar peppar ta i trä, har jag kommit igång med min bloggning?! :O helt otroligt, två inlägg på en dag, it´s a record! Vi får väl se hur detta kommer utspela sig i framtiden, jag kanske blir bättre på att uppdatera.

Nu har jag faktiskt mycket att se fram emot denna resterande vecka, det känns enormt bra måste jag erkänna.
Imorgon är det skola, efter skolan ska jag iväg och köpa mig en ny digitalkamera (WOHO) Eftersom att jag har världens bästa mamma ska jag få låna pengar utav henne så jag kan köpa den nu :) Jag har ju tidigare nämnt att min gamla gick sönder, så nu är det verkligen på tiden för en ny:) Färgen har jag ännu inte riktigt bestämt mig för, men ändå:)


Sen på fredag, även då står det skola på schemat, efter det jobb och efter det blir det hemma kväll bestående av lite vin, ost och kex och sådär med Niclas, spännande! Det var trots allt över ett år sedan vi träffades sist, men det ska bli roligt. Riktigt roligt! :)
Lördag, SOVMORGON! Sen på kvällen är det fest, hem till Stellabella och föra lite, sen ut på krogen och fira mimis födelsedag, it will be awesome. Dock har jag planerat på att ta det lite lugnt, med tanke på att jag ska upp och jobba på söndag. Jag återkommer med mer information för er nyfikna om hur allting gick :) Nu är det bedtime!

XOXO

"Chase the rainbows in my mind"




Kommentarer
Postat av: Pappan

Det är ju tur att du har nära till mamma och syster. Själv sitter jag alldeles ensam i köket och mår ganska bra. Har precis tapetserat om här nere :)

Nu skall jag gå upp och lägga mig tror jag.



Puss från Pappan



(detta är ett inlägg i min kampanj och mitt löfte att kommentera alla bloggar jag följer-

http://klatuu.blogg.se/2009/march/en-kommentar.html)

2009-03-11 @ 23:07:42
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0