- Förkyldning -

Jag hatar att vara sjuk. Inte för att jag tror att någon annan gillar att vara sjuk heller, men ändå, kände att jag var tvungen att skriva det i alla fall. Det började i fredags på jobbet att jag kände mig lite hängig. När jag slutat jobbet gick jag hem till mamma och skulle äta lite, passade på att ta febern också, och mycket riktigt så hade jag feber. Typiskt. Söndagskvällen blev inte lång, jag somnade redan vid 19. Helt otroligt. Igår måndag låg jag mest också bara och sov, idag känner jag mig dock lite bättre, ingen feber åtminstone så hurra för det! :)
Ska ta mig iväg till skolan imorgon i alla fall.

I helgen så var jag ju i Bollnäs och jobbade på Tuff-läger. Det var super roligt, lättförtjänta pengar om inte annat, sprang runt och lekte med barnen, gjorde pärlplattor och ritade lite. Ett stort plus var att jag fick möjlighet att åka iväg till västerlima och träffa Pappi, Helén och Luttan också :D Elvira följde med, vi drack varm oboy, pratade lite och gosade med alla djuren. Hästar, Hundar och katter.
Ett annat plus var att jag äntligen fick åka snowboard igen! Med tanke på att det var ungefär tre år sedan sist så var det himla roligt :) En underbar helg med andra ord, och jag fick betalt för det! Kan ju inte bli bättre! Mer än nöjd.

SNÖ!!?! Nu får det f*n vara nog snart, jag vill inte ha nå mer snö, jag vill ha VÅR! Bara tanken på alla söta kläder, skor och allt annat som hör våren till gör mig alldeles pirrig. Men NEJ, det kommer mer snö istället. Typiskt *2. Menmen, positiva tankar (eller hur var det nu då?) ;) Idag är det 74 dagar kvar tills jag drar till Magaluf, Awesome! Fick igår ett glädjande mail från barskolan där det stod att de har bytt flygbolag vilket nu gör det möjligt att ändra flygbiljetten till vilket datum man vill. Underbart. Well, näsan rinner, huvudet dunkar och badkaret ropar på mig med andra ord är det dags för ett riktigt varmt bad och hoppas på att det hjälper mot min förkyldning. So long.

XOXO

"No it's not too late to set the fire on fire"

Kommentarer
Postat av: Pappan

Det är inte lätt att vara liten ;)

Men det var jätteroligt att träffa dig. Puss på dig och se till att krya på dig också!

2009-03-10 @ 15:26:54
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0