- 9 veckor -

Tiden flyger iväg. Kändes som om det var igår min älskade Josefina frågade mig om hon kunde sova hos mig dagen innan hon skulle åka iväg till Turkiet och jobba. Självklart sa jag till henne att hon var mer än välkommen. Igår var denna dag. Usch! Nu har hon flygit iväg och är borta fram till i November ;( I will miss her! Galet mycket.

Idag är det även så att nu är det endast 9 veckor kvar tills mitt flyg tar mig iväg till Magalf för min bartenderutbildning. WOOHO! Det betyder att om 12 veckor är jag färdigutbildad bartender ;) Hurra för mig.
Ännu en sak är att idag är det också exakt 15 veckor kvar tills Pappsen och Helén gifter sig.
Mycket att se fram emot. JAG LÄNGTAR!

Vill även tillägga att jag är käääääär!
Dock inte i någon utan något, nämligen det uuunderbara vädret som äntligen börjar visa sig här i staden. Sol och värme är någonting vi inte har varit bortskämda med den senaste tiden, denna vinter har varit alldeles för lång. Men nu äntligen får man se lite hud ute på, inte bara alla dessa inpölsade människor som kurar ihop sig i dessa hemska vinterkläder.
Jag älskar våren, skulle vilja påstå att det är den bästa tiden ever, men det vågar jag nog inte göra. Jag gillar ju faktiskt sommaren också. Vintern är iofs inte heller helt fel, dock i korta perioder. :D Men vår, det är härligt. Blir alldeles lycklig i kroppen av att se alla småbarn som äntligen får ta ut sina nya små cyklar på premiär turen.
Att det är ljust på morgonen när man åker iväg till skolan är inte heller helt fel. WOUNDERFULL!

Wellwell, står på jobbet nu och kanske ska försöka göra någon nytta jag också;P

XOXO

"I got somethin to lose, so I gotta move"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0