- Fantasi -

Ligger hemma i Västerlima med datorn i knät, DHW på tvn och hunden brevid.
Febern har äntligen lagt sig och jag tog mig ork att skaffa mig en blogg! woho

Ork och ork, inte för att det var alltför jobbigt, men ändå. Fantasin är däremot inte på topp, därav "CarolinaLi" men det får helt enkelt duga för stunden.
Jag är som sagt hemma i Västerlima och hälsar på Pappsen och Helen, alltid lika mysigt.
Denna gång fick även Albin följa med och han har blivit tokig i lilla dolly, cihuahua/papillon blandningen som bor här i Västerlima (Linnéas vovve) De springer runt och leker som tokar här hemma, blir så glad av att se Albin så lycklig:)

Som jag skrev tidigare så har febern äntligen lagt sig nu. Himla värdelöst att åka upp hit till Bollnäs/Edsbyn och bli sjuk :/ Men jag är glad att vara här ändå. :)

Jossan, mitt lilla plommon ringde alldeles nyss och är på väg ut hit till byn och ska hälsa på mig en sväng:) Tur man har så underbara vänner som åker ut hit och hälsar på:D
Eftersom Jossan kommer hit så ska jag trotsa min förkyldning och vi ska ta ut Hero och Indy (hästarna) och rida en sväng, man måste ju passa på när man väl är här uppe att rida lite:)

Återkommer med mer vid ett senare tillfälle, just nu märkte jag att det inte fanns så mycket mer tid att skriva.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0