- Idioti -

Världen är full utav idioter, det är ingenting nytt.

Hade en riktigt trevlig dag igår, först jobb sen åkte jag iväg till L och åt sushi och tittade på film.
Idag däremot när jag kom hem, (laddad till tusen inför kryssningen ikväll)  gick jag ner till förrådet och skulle hämta min väska och packa ihop lite saker så upptäcker jag att jag har haft inbrott i förrådet. VÄRDELÖST!! Hela dagen har ni varit mindre rolig. Suttit i telefon och ringt runt som en tok. BLÄ!!!
Jag hatar det här stället, har ställt mig i internkön nu och håller tummarna på att jag får en annan lägenhet, den här för bara otur med sig.

Wellwell, ska inte låta detta förstöra min helg i alla fall, nya tag och snart bär det iväg till Tallin. Just nu känner jag mig mindre taggad, men det kanske bara är bra, allt lär ju ska bli bättre än detta i alla fall:) Positiva tankar. :)

Återkommer om helgen när jag är hemkommen igen. Kommer hem på söndag igen. See you!

XOXO

"it´s getting harder and harder to breathe"

Kommentarer
Postat av: Connie

Hoppas kryssningen rockar ;)

(och ja du är dålig på att uppdatera dig !!)

<3

2009-03-01 @ 00:14:33
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: Pappan

Ja som Pappa får jag väl säga att:

Hoppas du har en hemförsäkring!

Puss på dig hjärtat!

2009-03-03 @ 10:50:26
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0