- Dålig -

Jag är dålig på att uppdatera, jag VET! Kan tyvärr inte göra så mycket åt saken, det verkar som om det kommer fortsätta såhär. Tar mig inte riktigt tid till att skriva varje dag. De som känner mig vet att jag gör ofta allting i sista sekund, och eftersom att jag fungerar på detta sätt så får jag ofta inte så mycket tid över till att skriva här. Men that´s life!
Nu ligger jag hemma i sängen, kom hem från handbollsträning för någon timme sedan. Det är himla roligt med handboll, åtminstone när det  går bra. Idag var inte min dag hel enkelt, känns förjävla värdelöst att första träningen jag var på sträckte jag skottarmen, och nu varje gång när jag tror jag blivit bättre så tar jag i och sträcker mig igen. JAAA! Jag är otränad, jag vet det också, men vafaaan, jaja, kanske blir bättre snart.

I torsdags fyllde älskade syster år, hon blev hela 20 år gammal nu, lillfisen :) Tiden går fort.. Eftersom det har varit födelsedag så har det resulterat i att vi ätit tårta flera dagar i streck nu, men vem klagar?! Inte är det då jag i alla fall :D

I Fredags stod det fest på schemat, vi var ju tvungen att fira! Satt här hemma hos mig och förfestade en sväng sedan åkte vi iväg in till Huset, (gamla stan) Det var myys, träffade på tessiluring inne där, dansade och tjoade. En hel-lyckad kväll :) Håkan däremot fick för sig att lura i oss tequila. Jag kan INTE dricka tequila, eller jo kan, men dagen efter blir mindre rolig. Slutade med att jag vinlgade hem till lägenheten, rev ner inprincip det mesta som stod i min väg påväg till sängen.  Att försöka få av sig kläderna var inte lätt det heller, det slutade med att jag föll som ett träd än en gång. Det finns en anledning till att jag inte dricker tequila helt enkelt. Det var en rolig dag på jobbet på lördagen...

I veckan har det inte hänt speciellt mycket. Jag har jobbat å jobbat å jobbat. Fast det känns hemskt bra måste jag säga, jag behöver ju pengarna. Imorgon blir det jobb igen fram till 17.30, sen blir det en sväng ner på stan med syster och kolla in vad som finns, för min del gäller det väl att lämna plånboken hemma så jag inte kan göra av med några pengar, SMART!

SEEEEN, på fredag så drar jag till Tallin! wooho, kommer bli riktigt roligt :) Stella överraskade mig och frågade om jag ville hänga med, och inte tackar man nej till en kryssning inte! Inte då jag iaf, så självklart tackade jag ja. Mina Bollnäs planer blev lite förstörda med tanke på detta, men Bollnäs finns alltid kvar en annan helg. Lätt val. :)

Well well, sitter och försöker skriva klart min skoluppgift nu också, det går åt helvete. Ska försöka göra klart så jag har det avklarat i alla fall.

XOXO

"The vibe is wrong"

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vad avis jag blir, vill oxå åka på kryssning!!!!!!! puss o kram söt

2009-02-27 @ 12:28:29
URL: http://mammihanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0