- Beställning -

Jaaa, jag har varit dålig på att uppdatera här.
Det har blivit lite av min grej känns det som, jag bjuder på det. (?)
Men jag håller med pappa och Helén som säger att det är dags att fylla på nu. :)  så jag får väl försöka hitta på någonting att skriva då. ;)

Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Förra fredagen var vi på museum med skolan, Trafficking. Intressant men hemskt ämne.. Jag mådde inte alls speciellt bra över att gå där, som tur är så har jag underbara vänner, en utav dom vid namn Elvira. Hon såg att jag mådde dåligt och tog med mig upp på övervåningen där vi gick å tittade på indianer, sedan en snabb tur till alaska och efter det så gick vi till afrika;) jaa, de hade ju fler utställningar där, vilket ni nu säkert förstod. Hursomhellst så tyckte jag att Elvira var bäst då när hon fick mig på bättre humör igen:) ♥

Senare på fredagen åkte jag och syster hem till Bollnäs:D Totalmys, satt uppe länge och hade mys stund med pappsen, alltid lika underbart. (trots att jag somnade i soffan en sväng) Can't help it!!
Lördag var det fest, träffade mina underbara, nämligen Josefina och Lina ♥ ♥ Jag hade en underbar kväll på tranan, hände galet mycket grejer och orkar inte ens börja berätta.. :) Kul var det i alla fall:D
Söndag innebar hemfärd till storstaden igen.

Som jag sagt tidigare så har jag ju börjat spela handboll igen, YEY! Så i måndags så bar det av till träning, dock utan syster denna gången, gissa om jag var nervööös. Usch, men det gick super bra, jag har ju CHARMEN!
Sprang och tränade som en tok och lyckades bli sjuk dagen efter.

Det har med andra ord inte hänt speciellt mycket denna vecka. Man skulle kunna kalla den händelselös. Men inte klagar jag inte, jag har spenderat min tid hemma hos älskade moder istället för att ligga hemma själv, mycket trevligare tycker jag. Nu har hon åkt iväg till Ludvika och jag har lovat att vara kattvakt. Har planerat in mys med syster ikväll, chips å dipp sitter aldrig fel ;)

Sitter på jobbet nu och ska ta mig i kragen å göra lite nytta också, vi stänger ju faktiskt snart:D

XOXO

"I learned the hard way
That they all say things you want to hear"

Kommentarer
Postat av: Josefina

Duuuu är underbar gumman! <3

2009-02-07 @ 02:22:57
URL: http://smartbella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0