- Agda 75 -

Min fysiska ålder har under helgen varit jämnförbar med Agda-75.
Som jag skrev igår så mådde jag redan då dåligt, dåligt är egentligen en underdrift men vi nöjer oss med det uttrycket sålänge. Men tuff som jag är så gick jag ändå iväg till jobbet. Det var inte allt för mycket att göra så det var skönt. Efter ett tag så kände jag att jag inte klarade av längre så jag gick bak på lagret och ringde närakuten i bromma. De var fullbokade hela kvällen men tjejen i telefon sa att hon skulle skriva upp mig på någon återbudslista, så jag tackade för mig och vi avslutade samtalet.

När klockan var 15 så stod jag inte ut längre, syster måste ha haft det på känn och när jag hade börjat planera på att gå hem så dök Johanna upp i butiken, haaaaallelulja :D Vi passade på att kolla in rean på Ztatuz, men jag kände mig helt orkeslös och efter att ha provat några byxor kände jag mig redo att svimma eller liknande. Vi gick och köpte lite mat istället och gick sedan hem för att äta. Efter ett tag fick jag ett underbart samtal från närakuten, tjejen jag hade pratat med innan ringde upp och berättade att hon hade övertalat en läkare att stanna kvar en kvart så att jag skulle få en tid, KÄRLEK!

Jag är numera kär i närakuten bromma, dom var helt underbara allihopa som jobbade där. Nu har vi i alla fall kommit hem därifrån jag och syster med beskedet om njurbäckensinflammation : / men jag har fått medicin nu så vi får hoppas att jag blir bra snart. Smärtan jag har i buk och rygg just nu är inte roligt, hade jag varit man så hade jag varit död nu ; ) haha, humorn finns fortfarande kvar i alla fall

Nu ska jag ta å vara social med syster innan jag ska skjutsa hem henne.

XOXO

"Watch out for the scarecrow my love"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss hjärtat! Hoppas du känner dig bättre. Jag kommer ihåg när du var liten och fick njurbäckensinflammation, det var ingen lek.

2009-02-12 @ 19:30:54
Postat av: pappan

Puss hjärtat! Hoppas du känner dig bättre. Jag kommer ihåg när du var liten och fick njurbäckensinflammation, det var ingen lek.

2009-02-12 @ 19:31:14
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0