- i´m alive! -

Bara för att inte göra er allt för oroliga så kanske jag ska skriva lite så ni vet att jag fortfarande lever.
Blodtagningen gick bra, tanten var jättemysig och duktig, jag svimmade inte ens! Awesome.
Efter vi hade varit på blodtappen träffade jag älskade pappi, fixade telefon till honom och efter det åkte vi iväg till jackobsberg och köpte en hund:) Jolly är det nya tillskottet hemma i västerlima nu, även hon var jättemysig.

Senaste dagarna har det varit fullt upp. I torsdags var vi iväg och åkte båt. Mycket mycket trevligt, dock blev det hemskt sent, men vad gör det. Sömn är överskattat.

                                  
                 

Fredagen spenderades först i skolan, sen hos frisören och efter det åkte jag och syster in och mötte upp Malin vid tåget. Efter det gick vi iväg och handlade lite picnic och gick sedan och satte oss i tantolunden och picnicade lite med gotta och vin. Helt rätt!

          

Ikväll är det fest. Thaibåten för lite förmys, sedan får vi se vart kvällen leder oss. Puss så länge!

XOXO

"Let´s scream now, you know how!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0