- För säkerhets skull... -

Imorgon ska jag äntligen ta klivet till att bli en god medmänniska. Ska jag vara ärlig så känns det förjävligt. Dette beror inte på att jag är en hemsk människa utan endast på grund av att jag nästintill redan skakar av skräck.
Elvira och Pernilla har nämligen övertalat mig att följa med och lämna blod.
Jag har, och kommer antagligen alltid vara sjukt rädd för både nålar, sprutor och blod. Tror att jag har svimmat varje gång, och då bör nämnas att jag under en tidsperiod på ca 3 år gick och fick spruta var tredje månad.
Bara av att skriva det här just nu så blir jag kallsvettig. Det är helt sjukt egentligen, men det är bara så det är helt enkelt. Hursom så kan jag inte hjälpa att känna mig hemskt stolr över mig själv att jag ändå tar detta steg och tänker göra det ändå. Envis? Jag? Oh yes. Så om jag skulle dö imorgon så tänkte jag att det var bäst att skriva lite här. ;P Överdriver? Jag? Nej nu förstår jag inte..

Idag har jag haft mys med Elvira, vi har målat kaninbur, ätit glass och myst framför tvn. Awesome tycker jag.
Hur ska jag klara mig utan Elvirus hela sommaren? Och alla mina andra underbara?! Ångest.
Ge mig kakan och låt mig få äta den också!!!

XOXO

"You can call me a beauty
 You can call me a beast
 But it's nobody's business what I do or please"


Kommentarer
Postat av: Pappan

Inte utan att man blir lite stolt när ens dotter tar ett sådan medmänskligt och socialt ansvar :))

Lycka till älskling!

2009-04-21 @ 22:55:06
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0