Äntligen hemma.

Okey, tänkte att jag skulle vara lite positiv eftersom största delen av mina senaste inlägg har varit ganska negativa känner jag.
So here it goes.
Som jag sa tidigare så regnade det ju när jag slutade. Men när jag hoppade av bussen så uppskattade jag ändå regnet, det luktar ju så himla gott!
Vet inte om det beror på att jag är från Bollnäs, men fan vad gott det luktar när det regnar! Det luktar sommar!
Dom här jävla stockholms jävlarna uppskattar det väl inte.

Att man tycker att det luktar sommar när det regnar är väl iofs också lite sorgligt kan jag tycka, jävla sverige! Dags att flytta till ett annat land? Tänk vad skönt det skulle vara.

Men eftersom jag sa att jag skulle vara positiv så ska vi inte prata om sommar sverige, för det vet vi väl alla hur det är?

Kanske ska ta ett inlägg med för och nackdelar att flytta till ett annat land senare. Vad säger ni om det?

Anyway. nu har jag äntligen älsk sofia här hemma (positivt) så jag ska passa på att umgås med henne och inte sitta framför datorn. Sådäså.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0