- träning -

För det första skulle jag vilja säga att blogg.se suger. Anledningen till att jag har denna uppfattning är att det är helt jävla omöjligt för dem att ta emot och lägga upp mina mms-inlägg som jag utan framgång envisas med skickar in. Som min svensk lärare Malin skulle säga, jag ser numera på dem med oblida ögon!


← såhär lycklig ska man tydligen bli av att träna, så jag tänkte ge det en chans.

Förra veckan tog jag tummen ur röven och köpte mig ett gymkort. Måste säga att det känna förjävla bra och jag är riktigt stolt över mig själv att jag faktiskt kommit iväg och tränat också. Idag är jag extra stolt efter ett hårt pass som jag antagligen kommer bli lidande över imorgon. Har däremot kommit fram till att det kanske kan få vara värt det, jag vill ha tillbaks kroppen innan magaluf! SÅDÄSÅ.

Nu ska jag fortsätta titta på greys och sen blir det gos i sängen med Abbe, sweet.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0