- inte sådär jättebra -

Igår fick jag äntligen träffa älskade pappi igen. Jag fljde med honom till västerås där han skulle hämta upp en byrå och en soffa. Mysigt att få lite tid tillsammans. Gick väl inte riktigt som planerat, råkade köra fel så tiden sprang iväg och jag missade middagen som var inplanerad. Fast mig gjorde det ingenting egentligen, kul att få träffa pappi igen som sagt.

Efter vi kommit tillbaks till stockholm igen så sprang jag in och bytte kläder sjukt snabbt och sen fick jag skjuts hem till nicklas där grabbarna var i full gång med förfesten.
Någon timme senare åkte vi iväg till födelsedagsfesten och röjde.

Det gick väl kanske inte riktigt som planerat.. Freddan förlorade en brottningsmatch mot nicklas och elementet och fick åka in och sy sju stygn i bakhuvudet.
jag fick i mig för mycket alkoholl med för lite mat i magen, kroppen börjar säga ifrån nu. Spy blod är väl ingen höjdare känns det som? Bra jobbat Carro.

Nu ska jag åka in och hämta vovven och sen lägga mig och dö en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0