- Konstigt -

You gotta love being a woman.
Jag tror tammefan jag gått och blivit skendräktig.
Evidence 1. Brösten ömmar som två varbölder, ska jag springa måste jag samtidigt springa och hålla i hyllan. gosch.
Evidence 2. Igår hade jag ett samtal med min lärare, helt normalt samtal, bara lite allmänt sådär. Men när jag skulle säga att jag inte har någon riktig motivering och ork till att plugga längre och att jag trodde att det säkert blir bättre efter sommaren när jag varit iväg till Spanien och varit iväg från den vanliga vardagen ett tag så var jag såhär <-> nära på att börja gråta. Något är fel.
Som sagt, you gotta love being a woman. Menmen, det går nog över snart :)

Som plåster på såren så tog jag mg en runda på stan efter skolan igår. Hittade galet mycket saker, men eftersom jag gick själv så gick det mindre bra. Detta på grund av min hemska beslutsångest. Köpte en kjol och en oversice t-shirt i alla fall. Sen har jag tänkt att gå lite inne i Vällingby idag också och handla lite mer. Jag måste ju ha lite kläder till resan! :)

      

Kvällen spenderades med älskade syster, vi åt god middag och jag var iväg och köpte oss en varsin glass också. Helt värt. Varken jag eller Johanna hade något speciellt sug efter att festa igår så vi körde på en mysig hemma kväll istället. Så rätt.
Eftersom det numera bara är 22 dagar kvar tills jag åker så har jag idag tänkt städa hela lägenheten och börja packa ner lite kläder och skor. Det känns bra. Efter städningen ska jag ta en promenad till hässelby och möta Johanna, jag har nämligen hört att det ska vara bra att röra på sig så jag tänkte testa det idag.

XOXO

"I belive that the world should revolv around me"

Kommentarer
Postat av: Hanna o Selma

så roligt o följa din blogg. hoppas allt är bra!! önskar vi fick träffa dej innan du åker <3

2009-05-03 @ 20:27:55
URL: http://mammihanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0