- Resfeber!! -

Hela veckan har varit ett stort virrvarr hela tiden, har faktiskt inte haft tid att skriva. Full rulle, minst sagt.
Jag har hunnit med att ha en liten utekväll med syster och Håkan (förra fredagen)

 
 
 

I Tisdags var jag hemskt rolig, detta på grund utav att jag i Söndags skickade in Johanna som kandiadat till NRJ wake up-call :D Buspojkarna, Knappen och Hakkim ringde mig när jag stod och väntade på bussen och informerade mig om att dom minsann skulle ta å ringa Johanna och lura henne, jag tror faktiskt att jag började hoppa av lycka:D Sjuk roligt. Johanna ringde sedan upp mig i ren panik och hade världens ångest över samtalet. Självklart kunde jag inte göra annat än att skratta. Samtalet kommer spelas upp på radio någongång nästa vecka och även hamna på NRJs hemsida. AWESOME;)
Tisdagen var också den dagen jag sa hejdå till min älskade Johanna (eftersom att hon och Malin nu är i Sunny beach Bulgarien), minst sagt jobbigt. Jag grät som den lilla flickan jag är. Men det är ju inte allt för långt tills vi ses nästa gång i alla fall. Positiva tankar!

Igår (onsdag) hade jag min avskedsfest. Jag är så glaaad att jag har så underbara vänner. Det går verkligen inte att önska sig bättre. Mer än all kärlek till er! Jag var hemskt dålig på att knäppa kort, hade fullt upp med att springa runt och försöka hinna prata med alla så mycket som möjligt. Vi lyckades tränga ihop oss ca 20+ i min lilla lägenhet, bra jobbat tycker jag.  Som sagt så blev det inte så mycket kort, men några i alla fall...

   
 
  <--oops.
Jag och Nickas hade vattenkrig i köket, det syntes mest på Nickas. Mycket bra tyckte jag ;D
   
Dagen-efterbild med älskade Alexandra -->

Jag har sprungit runt som en galning idag tycker jag, jag hatar att stressa men det är det jag har gjort hela dagen känns det som. Vaknade till liv ungefär 12.30 efter några välförtjänta timmars sömn. Sen fick jag ett samtal från Nicklas som påminnde mig om att jag ju faktiskt hade lovat chefen att komma till jobbet och fika med dem idag, så det var bara att slänga på sig kläder och knata iväg. Hann med lite snabbfika och massa kramar sen kom Alexandra och mötte upp mig. Mycket prat och mys blev det. Hon hjälpte mig även att solla ut lite kläder från min packning som jag inte behöver ha med mig och det är jag så djupt tacksam för. Jag hade aldrig klarat av det själv!
Efter vi fixat packningen upptäckte vi att klockan var ju jättemycket så vi skyndade oss iväg till bussen in till Vällingby. Jag skulle ju faktiskt iväg och laga middag! Efter ett ångestfyllt hejdå så stressade jag iväg hem till mamma och satte igång med maten. Laxfilé och ugnspotatis med paprika, lök och zuccini (?) Det blev så sjuuukt gott. Riktigt stolt över mig själv, sådäså.
   
  Förrätt - roccola, balsamvinäger, fetaost, jordgubbar och lite peppar. MUMMS!

Det var en underbar middag med mammi och mormor.
Hade tänkt att jag skulle försöka somna tidigt idag men det gick ju inte. Antar att det är pga resfebern som sakta men säkert börjar infinna sig på allvar nu.
Även om jag säkert inte kommer kunna somna så måste jag ändå försöka nu, imorgon ska jag nämligen iväg och luncha med bästaste Stella vid 12.
14 ska jag hem till Elvirus en sväng och mysa lite snabbt
15-16 hem till Mamma och umgås och hoppas på att träffa Lisa med familj också.
19 ska jag vara inne i stan för att ha "förfest" med några utav dom jag ska åka med ner till Magaluf.
Minst sagt fullspäckat schema.

XOXO

"Just give me a minute and I´ll be over you..."
 

Kommentarer
Postat av: Hanna o selma

Lycka till med resan o allt nu gumman,och ha det så toppen bra <3 ska tänka på dej massor o uppdatera bloggen ofta så man får se hur du har det!!!!!!!!!!!!!!!!puss o kram sötaste du!

2009-05-22 @ 20:41:38
URL: http://mammihanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0