- Magaluf -

Ooooh yes, nu är jag här! Just nu sitter jag Denize och Stina på GGBC (Grabbarna Grus Beach Club) där dom har trådlöst internet, mer än bra tycker jag!
Om jag ska försöka och sammanfatta dom här 3 dagarna jag varit här så lär de väl ska bli FEEST.
I ett svagt ögonblick i lördags, första kvällen, så sa jag att jag minsann skulle köra bodyshot dagen efter (igår)
Så igår var det jag som låg på baren (förlåt mamma och pappa, ni har en galen dotter, det bara är så ♥)
Vi har varit ner och badat i havet båda nätterna. Första natten blev jag rånad på mobil, kamera och pengar. Det, mina vänner, var INTE roligt! Försöker ändå tänka positivt, jag gillar ju det :)

Men om jag inte köper någon ny kamera så kan ni tyvärr inte förvänta er några bilder :(
Trots detta så har jag iaf sjukt roligt här, alla människor är sjukt sköna och vi har galet roligt tillsammans.
Idag har vi lärt oss att flaira i skolan, å så har vi även blandat massa drinkar.
Har världens idé torka i skallen nu och kommer inte alls på någonting att skriva men jag lovar att återkomma. Hotellet som vi bor på ligger PRECIS på bargatan så jag har det nära hit till GGBC :)

Puss på er sålänge!

XOXO

"Vaaaaaaaar är festen? Häääär är festen!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0