- Krigsmålning, chokladmuffins och fika -

Jag VET! Nu var det alldeles för längesedan jag skrev igen.
Har faktiskt tänkt skriva flera gånger, men det har inte blivit av.
Anledningen till att jag skjutit upp det är att jag hade tänkt lägga in alla bilder jag knäppt, men det har inte riktigt funnits något tillfälle.
Så här kommer ett inlägg utan bilder denna gång.
Just nu sitter jag på jobbet med världens bästa Juliana:)

Det har hänt galet mycket de senaste dagarna.
I onsdags fick jag för mig att baka chokladmuffins och bjöd sedan hem Elvira så vi hade mysfika och pluggade lite till provet som är nu på torsdag.
I torsdags var jag iväg med skolan och spelade Laserdoom för fösta gången i mitt liv. Jag är såld. Det var sjukt roligt, jobbigt, men roligt:) Självklart så var det krigsmålning som gällde, jag och Elvira såg lite med grymma ut än vad Tobias gjorde med sin söta katt-liknande målning jag och Elvira gjorde på honom. Roligt var det dock :)
I fredags träffade jag söt Janine igen och tog en fika med henne och hennes 10 veckors nykläckta son Jamie, sikken liten gullplutt säger jag bara! Vi blev buddies på en gång:)
Igår hade jag mysmiddag hemma med Johanna och Håkan, baconinlindad kycklingfilé med gorgonzola sås och potatis i ugn. AWESOME. Mycket gott och mycket trevligt. Tipset på shot med Werters (eller hur de stavas) karameller och vodka var mindre gott, men det gick i i alla fall :) Somnade sent, runt 4 men det var de värt.

Endast 13 dagar kvar nu!! Panik.
Nu är det stängning i butiken som gäller. Jag lovar att det inte ska ta lika lång tid innan jag skriver igen nu :)

XOXO

"you look so much cuter with someting in your mouth"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0