- 27½ av 30 -

Jag hade rätt igår när jag chansade på 27 rätt av 30 möjliga på provet! 27½ poäng blev det. Jag är mer än nöjd faktiskt.
Hade jag inte haft skrivkramp och inte gjort mina slarvfel hade det varit full pott. Men nu är det som det är och jag är nöjd ändå. Med andra ord var jag verkligen värd dom där nya skorna igår även om det svider fint på kontot just nu.

Även idag var jag och strosade runt i affärer, att jag inte kan låta bli (!!!!), hursom så hittade jag en underbar tröja på rean, fick informationen att den skulle kosta 50 kr, som hittat tyckte jag och ställde mig i kön för att handla. När jag sedan kom fram och skulle betala sa tanten i kassan att den kostade 30 kr i stället (SWEEEEEEET) Minst sagt ett riktigt kap skulle jag vilja påstå :)

Har börjat packa min väska nu också, i och med det har jag kommit fram till att jag har alldeles för mycket skor som jag vill ha med mig. DET GÅR INTE! Inte roligt ska jag ta å berätta för er, men det ska väl lösa sig på något sätt, syster har lovat att hjälpa mig välja ut vilka skor jag ska ha med mig (min beslutsångest förhindrar mig att göra de valen själv) Annars så känns det hyffsat bra just nu, känner jag jag har något sådär koll på allting som ska med och saker som ska göras, det här ska nog gå vägen hönni!

 
 
 

Nya tröjan (den svarta) och några utav skorna som jag faktiskt HADE tänkt ha med mig, men icke... Hur ska jag kunna välja, det är den stora frågan just nu som får mig att nästintill gripas av panik.

Ikväll är det biljard som gäller, myskväll med syster och Håkan. Som jag skrev igår blir det ju nästan aldrig som man tänkt sig och mycket riktigt blev det så även denna helg. I förrgår fixade jag så att jag kunde vara ledig imorgon (lördag) eftersom jag och syster har planerat mys picnick i tantolunden imorgon. (Det ska ju vara suuperfint väder imorgon!) Idag fick jag däremot ett samtal igen om att jag "måste" jobba. Personalbrist i hög grad denna helg. Det suger men jag får åtminstone sluta runt 14-15 tiden, vilket betyder att jag ändå kan åka in och ha picnick i, det förhoppningsvis, fina vädret :)

XOXO

"You´re so gay and you don´t even like boys"

Kommentarer
Postat av: Nea

Om du har problem får du gärna ge ett par till mig ;)

2009-10-09 @ 21:13:31
URL: http://linneagja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0