- Rubrik ? ? -

Okey, rubriker är inte min grej, I admit. men what the hell...
Känner att jag kanske inte har allt för mycket vettigt att skriva för tillfället, men det är bra tidsfördriv. Egentligen borde jag ligga och försöka sova, men rebell som jag är så struntar jag i det. HA! Så om det blir alldeles för mycket såkallat ordbajseri i detta inlägg så är det bara att sluta läsa, risken finns ;)

Idag har det faktiskt hänt lite grejjer. Jag har ju som sagt kört igång min handbollsträning igen, dock med ett lag som tränar över en timmes kollektivtraffik hemifrån mig. I början så tänkte jag att det skulle vara värt det ändå, och förvisso så är det faktiskt de. MEN när jag ju kommit underfunn med att det finns ju ett handbollslag som tränar i Bromma och har spelar vissa utav sina matcher i Vällingby så det kändes mer värt.
Jag tittade runt lite på deras hemsida i helgen och idag tog jag mig mod att ringa upp tränaren och prata lite. Han var supertrevlig och samtalet flöt på alldeles utmärkt. Kändes däremot lite grann som en arbetsintervju, men de som känner mig vet ju att det är lite utav min starka sida;) Fick höra lite bakgrund och jag fick även berätta lite om mig och syster (Johanna ska ju självklart också med, nu jävlar!!) Kom fram till att på onsdag nästa vecka ska vi komma och träna, jag vill dit nu på onsdag, men med tanke på att Johanna flyttar in hos Daniel då så är det dålig tajming. Jag får helt enkelt hålla mig i skinnet :) Det här känns jättebra, har en otroligt positiv känsla i hela kroppen, även kallat lyckorus antar jag.
Nu när jag ändå skriver om handboll så vill jag passa på och ge en stor eloge till herrlandslaget som idag vann över Spanien, helt underbart. Vilken match! Jag satt hemma hos mamma och tittade på matchen, tack för en trevlig stund älskade moder:) PUSS

Vill också passa på och sända en tanke till våran älskade Tobias som igår skulle ha fyllt 15 år,
 ♥ Jag saknar dig. ♥

Albin kom nu och gav mig några pussar och la sig sedan på kudden här brevid, jag ser det som en liten hint från honom att det är dags att lägga ifrån sig datorn och i alla fall försöka sova. Said and done.

XOXO

"You made yourself my kryptonite"

Kommentarer
Postat av: Connie

Så mysigt när man blir pussad på lite och får en hint: läggdags !!

2009-01-20 @ 10:49:43
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: Elin

Hihi, vad kul att jag kunde hjälpa till med skrattandet ;D MEN ÅÅÅH, lyllo dig som ska till värmen i 3 månader :)

2009-01-23 @ 13:50:10
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0