-Vinterland-

Vaknade upp runt 10, Binbin står hängande över mig och väntar på att få gå ut, så det var bara att klä på sig massa kläder och förbereda sig för kylan. När vi väl kommit ut så är det ju plusgrader ute, hur skönt som helst! Solen lyser och värmde sådär härligt i ansiktet, helt underbart! Tyckte då att vi kunde vara ute ett tag så jag tog ut Dolly från hundhuset så vovvarna fick springa av sig och leka medans jag skottade trappen så jag kunde sätta mig och mysa i solen. Det är precis såhär det ska vara, förrutom att man skulle ha suttit uppe på toppen av en backe med varm choklad och snowboarden på fötterna. Awwh, UNDERBART!

Just nu ligger jag inne i sängen igen och tittar på tv, känner mig lite ensam här ute när pappsen och Helen är på jobbet, det är ju aningen större här i huset än i min lilla etta, det får mig att känna mig liten. Trots detta så trivs jag jättebra här ute i Västerlima, lugnet som infinner sig här går inte att hitta i Stockholm, att kunna stå ute på kvällen och inte höra någonting annat än albins tassande när han springer runt är magiskt. Att det även är alldeles stjärnklart gör ju bara hela upplevelsen ännu bättre :) Nu har jag dock bara en dag kvar här uppe, imorgonbitti kl 8 åker jag å binbin tillbaka till Stockholm igen, så jag ska passa på att njuta av tiden som är kvar här. Linnéa kom hem nu så vi ska ut och rida i solen:)

Imorgon åker jag som sagt hem igen, kommer bli kul att komma hem igen också faktiskt. Har en klassfest inplanerad hemma hos Helena. Det kommer som vanligt säkert bli jätte roligt, hoppas på att det blir massa dunken å roligt;D Eftersom jag lyckades bli sjuk när jag kom upp hit till Bollnäs så blev det inge party i onsdags så jag har kvar alkoholen jag släpade med hit, och det är väl bra nu då med tanke på att jag slipper köpa någonting tills imorgon. Ekonomiskt och bra. :)

Nu ska jag ta å äta lite frukost, om man nu får kalla det den här tiden på dygnet men för mig är det frukost iaf. Har man lov så har man!

XOXO

"I don´t need you around, I know I rock"



Kommentarer
Postat av: Hanna o selma

kul att du skaffat blogg, tråkigt att vi inte setts

2009-01-09 @ 13:51:01
Postat av: Tess

Weey, Cali har blogg! Glöm inte fota massor nu också va ;)

2009-01-09 @ 15:33:40
Postat av: Connie

<3 Miss you

2009-01-09 @ 21:37:20
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: Anonym

kul att du kom förbi. hoppas albin klarade av o träffa nästa hund ;P haha zita e helt slut.galningar. har lagt ut bilder på bilddagboken!puss gumman

2009-01-09 @ 22:10:59
Postat av: Lina

Puppii!!

Roligt att du skaffat blogg så man kan hålla lite koll på dig ;) hihi

2009-01-11 @ 23:42:08
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0