- Crocodile Tears-

Jag hade ett underbart 2 timmar långt samtal igår med en person som jag kan komma på mig själv att tänka på då och då. Helt ärligt mycket den senaste tiden. Anyway så var det himla trevligt, blev nostalgiskt och drömde mig tillbaks ca 2 år i tiden. Då blev jag happyface.

Några timmar senare låg jag här ensam i lägenheten med tårar som flödade nästintill liknande med ett vattenfall. Anledningen till detta är att jag fick för mig att jag skulle titta på "Seven pounds" GASH! Sjuuuukt bra film, I´m in loooove.
Har aldrig någonsin gråtit så mycket till en film som jag gjorde till denna. Det skulle inte förvåna mig det minsta om jag väckte mina närmaste grannar med mitt gråt, jag låg här och verkligen stor hulkade de sista 20 minutrarna på filmer. Tror till och med att det blev ett antal riktiga stor tjut. But still, helt otroligt bra var den, kan rekommendera den starkt till er alla.

Jag blev en ny människa efter filmen, nu har jag inga tårar kvar i mitt system på ett tag. Det har resulterat i att jag har varit på otroligt bra humör hela dagen. Har haft en underbar dag på jobbet med Tess och Simon, och efter det så blev jag bjuden på taco hemma hos mamma. Underbart.


Känner för tillfället att klockan börjar bli mycket och jag ska ta å hoppa in i duschen innan det blir allt för sent. Sen blir det till att försöka somna i tid, har haft himla problem med sömnen på sista tiden. Somnat jättesent och vaknat galet tidigt. Well, kanske ändring på det snart..
Hanna: Jag saknar dig också! Pussa Selma från mig, vi får se till att ses nästa gång jag kommer upp till Bollnäs igen:)
Pappa & Helén: Ni håller mitt hopp uppe :) ♥

XOXO

"I´m gonna sing it all night long"

Kommentarer
Postat av: Pappan å Helen

Puss på dig hjärtat! Du är för underbar du. Hoppas verkligen du kan komma upp nästa helg!

2009-02-20 @ 10:43:04
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0