- Sol -

Idag har varit den lyckligaste dagen på länge!
För det första så började idag mitt påsklov, underbara lov. Känns iochförsig som om det nyss var lov, veckorna bara springer iväg men jag klagar absolut inte! Vaknade upp redan vid halv 8 :O är ju van att kliva upp vid 6 tiden så det var ju som sovmorgon för mig. Mitt morgonhumör har väl och kommer troligtvis aldrig vara det bästa, och då hjälper det inte att jag upptäcker att på min efterlängtade lediga dag så är det skitväder ute. Kravlade mig ändå upp ur sängen och tog en liten promenad med Albin. Sen blev det sängen igen, bara för att jag kunde! Sjukt skönt. Vaknade sedan upp vid 11 igen och då sken solen!
Slängde då på mig kläder och fixade iordning mig lite snabbt och sedan tog jag med Binbin på promenad till Vällingby hem till mamma. Hade ju lovat Johanna att hjälpa henne hämta sina saker hemma hos Daniel. Tog bilen och åkte iväg, här kommer vi till det underbara! Köra bil, solen lyser ute, solglasögonen på, rutan nere och musiken på hög volym. Ååååh! Det gav mig ett sånt härligt lyckorus som jag sedan har levt på hela dagen efteråt.

Just nu ser jag fram emot Lördag mest. Lördag är nämligen den dagen då vi ska fira älskade Tess eftersom hon fyllde år nyligen. Planen just nu ser ut som sådan: Blir upphämtad av en buss, en såkallad ´partybuss´ förfest i bussen som sedan kör oss till okänd destination (som kanske inte är så okänd för vissa, men ändå!) sen blir det dansa och parta hela natten, bussen kör sedan hem oss dit vi ska. GASH, tror det kommer bli riktigt roligt. Om inte annat så är det lite annorlunda mot för vad vi brukar göra, det blir ju inte utgång i Stockholm denna gång åtminstone. Hursom så är jag galet laddad! Ser även fram emot att kanske åka hem till Bollnäs nästa vecka, skulle vara så otroligt skönt! Har redan planerat på hur jag ska tillbringa hela veckan om jag åker:)

Förövrigt så har jag fjärilar i magen, Magaluf börjar verkligen närma sig nu. Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös. Fick hem flygbiljetterna förra veckan och då blev allting så verkligt på något sätt. Har ju längtat länge efter det här nu, och nu är det så nära! Vet inte riktigt hur jag känner faktiskt. Eller jo det gör jag, jag längtar fortfarande galet mycket. MEN jag kommer sakna alla så otroligt mycket, också har jag börjat tänka på allt som jag missar här hemma när jag är borta. Men det är klart, jag kommer ju få uppleva någonting helt annat istället, vilket känns otroligt spännande. Men nervös, det är jag!!

Anyhow, ska ta ut binbin på en sista liten promenad innan det är dags att sätta på en film eller liknande att somna till :)

XOXO

"Honey I want Cola but you´re Cola Light.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0