- Höpper mycke bättre än dig ja! -

Småstadsliv i mitt hjärta! Syster har beställt hem första filmen och det känns förjävla bra.
Hemmakväll med Småstadsliv och bara sitta och skratta hur länge som helst. Wounderfull! Me like.

Förövrigt så känner jag mig hemskt kärleksfull för tillfället. Kan vara det fina vädret, eller något annat. Who knows!
Idag har jag varit helt knas hela dagen. På pendeln påväg till skolan var jag näst intill död, men när jag sedan såg älskade Elvira i skolan vände allt. Har hoppat runt, låtit konstigt, gjort galna saker och bara varit allmänt störd hela dagen. Jag har haft jätteroligt, även alla andra runt omkring mig, och det bjuder jag på en dag som denna.
Förövrigt nr2 så har jag köpt två par nya skor idag KÄÄÄÄRLEK! Däremot blev jag hemskt avundsjuk på skorna som syster hade köpt såg jag nu när jag kom hem. Men ändå. :)

Har ju lovat lite bilder från lördagen hemma i Bollnäs, så här kommer dom. Nivån är väl inte allt för hög, men när fan är den det skulle jag vilja veta? Störda kort, störda men ack så roliga fester är väl ändå det bästa?

     
     
      
     
     
      
           
                           
                          Haha, mitt nya favorit kort

And that´s all for today folks! Catch you later.

XOXO

"Hun, get up and dance with me."
 


    

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag dööör:) vi är ju så snygga:)

2009-04-20 @ 20:56:25
URL: http://jossanelversson.blogg.se/
Postat av: Jossan

jag dööör:) men vi är så vackra:)

2009-04-20 @ 20:59:50
URL: http://jossanelversson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah jaa, kan inte sluta skratta jag eller! :D Klockrent. Saknar dig redan vännen! :)

2009-04-20 @ 21:28:33
Postat av: Pappan

Hehe, jahaja! Så det är alltså bilder från den omtalade kvällen när jag fick ett telefonsamtal?! :D

2009-04-21 @ 08:32:53
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Lina

DU är underbar gumman!!

2009-04-21 @ 19:20:16
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0