- Femtio -

Som jag skrev i tidigare inlägg så är jag ju himla nervös inför resan i sommar. Varför jag då håller på att fortsätta räkna ner förstår jag inte, eftersom det ger mig ännu mer P A N I K ! !
Antar att det beror på att jag började redan efter jul, och nu går det helt enkelt inte att sluta.
Idag har vi i alla fall kommit till 50-dagars milstolpen. Gash.. Det kanske är dags att börja fundera på att ta dom där ζÄ√ΓΔ sprutorna snart... Vill inte, vill inte, vill inte!!
Det är även snart dags att hitta en väska som jag kan ha alla mina kläder i, den ska rymma kläder för ca TRE MÅNADER?! 20 kg, PANIK once again. Åååh, jag får ångest...

XOXO

"This feeling's tearing me up"

Kommentarer
Postat av: Pappan

Hehe, dax att komma med lite uppmuntran, stöd och klapp på axeln tror jag :)



Du får kolla igenom alla resväskor jag har från min tid på SUH. Finns en del riktigt rejäla och rymliga väskor här på Målda och du ska ju snart hit!

2009-04-03 @ 10:54:55
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0