- Effekten av alkohol kan förstärkas... -

Jag lever fortfarande! Även om jag just nu bara skulle vilja lägga mig ner och avlida. Dette beror endast pga all jävla pollen som ska envisas med att komma varje år. Jag menar, HALLÅ!? Nån gång får det väl räcka? Jag tycker att det är orättvist. Inte fan har jag bett om att vara pollenallergiker eller, NEJ det har jag inte. This sucks, big time.
Inatt har jag sovit himla dåligt, snörvel snörvel hela natten. BLÄ!
Men jag är ändå lycklig, jag kan ju det här med positiva tankar nu känner jag. Idag har jag nämligen tagit fram mina älskade sommarskor! Oj, vad materiell jag är, men det skiter jag i! sådäså. Skor gör min lycklig, och jag tänker fortsätta att känna denna lycka av skor. MMM. En annan sak som gjorde mig glad idag var jobbet :O Det är alltid lika skoj att jobba med mina sötnosar. Idag lyxade vi tom till det med att jag gick iväg och köpte glass och maränger och gjorde mummsglass! I love my job!

Jag har även tagit mig tid att fundera lite. Musik, även det är någonting som gör mig hemskt lycklig. För någon dag sen så hörde jag på nyhetsmorgon när The sounds spelade. De har tydligen gjort massa (?) nya låtar. AWESOME tyckte jag. Men sen gick tankarna igång. När jag lyssnade på låten så kom jag fram till att om jag inte hade vetat att det var The sounds som spelade så hade jag nog inte alls gillat den. Men eftersom jag nu visste att det var dom så kände jag ändå en stor kärlek. Är det kanske egentligen inte musiken man gillar? Utan istället gamla minnen och känslor från förrut när jag var det största The sounds fanet ever? Visst, jag tycker att deras musik är jättebra, men kanske har minnen och känslor också en stor del i det hela?

Angående rubriken... Jag var ju på Tranan förra Lördagen när jag var hemma i Bollnäs.
Hade en underbar kväll med underbara människor. Back to track, jag har ju somsagt pollenallergi. Några dagar tidigare så var jag iväg till sjukhuset och fick ny medicin utskriven. Sagt och gjort. När jag sedan läste på bipacksedeln stod det att man skulle vara försiktig när man drack alkohol eftersom att effekten skulle förstärkas. Phööö, bara massa BULLSHIT trodde jag. Men nej, tji på mig. Jag blev dyngrak. MEN, minnerna som finns kvar säger mig att jag hade en super rolig kväll, och det är väl huvudsaken? Sen var det ju antagligen sista kvällen på tranan innan Spanien resan i sommar och då är det väl bara att slå på stort. Bilder från kvällen kommer inom kort! :)

Sen vill jag bara tillägga ett litet HURRA, systeryster kommer hem idag! YEEEY! ♥

XOXO

"Shut up and drive"

Kommentarer
Postat av: Anonym

ääh, så mkt snörvlande tyckte jag inte de var ;)

2009-04-19 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0