- Defeated -

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig, det är en sak som är säker. Planerna för gårdagen var ju som sagt utgång. Efter att vi hade varit inne i stan hela dagen så gick jag hem till mig och gjorde mig iordning för fest. Det tog sin lilla tid, vilket det alltid gör för mig, that´s just the way I am.
När jag i alla fall var kvar så gick jag hem till mammas lägenhet där Johanna och Malin höll på att göra sig iordning. Vi drack lite grann och jag blev bara tröttare och tröttare ju längre tiden gick. Tillslut när vi var på väg att åka in till Skanstull så bestämde jag mig för att inte följa med. Det blev hemgång och sängen för mig dirr. All jävla pollen tar på mina krafter. Det suger.
Redan innan 21 var jag hemma, så jag tänkte att jag skulle ta å titta på en film åtminstone... Tror jag såg 20 min (?) sen hade jag somnat. Helt galet. Telefonen har ringt som en galning här bredvid mig och jag har inte vaknat. Antar att jag behövde den där sömnen i alla fall.

Trots detta så hade jag ändå en bra dag igår. Medans jag väntade på samtal från Johanna på morgonen så satt jag på min balkong och invigde min nya bikini i solen, UNDERBART! Eftersom jag jobbar idag så är man ju tvungen att passa på att vara i solen så mycket som möjligt när jag har tillfälle. Lär väl ska bli mycket i Spanien också, men ÄNDÅ!!  Sedan åkte vi som sagt in till stan och shoppade lite. En till ny bikini blev det. Jag lär ju ska behöva det! Nu är det faktiskt bara 27 dagar kvar...

        

XOXO

"When people say that I am off the leash, I've not even begun "

Kommentarer
Postat av: hanna o selma

fin bikini!du kommer vara snyggast på stranden!

2009-04-28 @ 16:41:12
URL: http://mammihanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0