- Casting, bio och pluggning -

Oh yes, idag är det endast 10 jävla dagar kvar, GAAASH. Nu är det nära.
Igår blev allting helt plötsligt mycket mer verkligt också.
Jag var nämligen iväg på casting igår. Där träffade jag några utav dem jag ska åka med.
Det började med att jag mötte upp Emma och Linda inne i stan, jag stod och väntade (skakade) vid åhlens. Kändes som världens blind-date eller något. Men det var inte ens hälften så jobbigt som jag trodde att det skulle bli. Allting klickade direkt och vi hade sjukt roligt:)
Vid universitetet mötte vi upp ännu en tjej som vi ska åka med, Annelie. Med andra ord så var vi nu fyra tjejer, vilsna tjejer! Vi irrade runt och försökte leta oss fram. Efter lite vägledning så hittade vi dock tillslut:)
Väl framme vid studion så träffade vi 3 andra som vi också ska åka iväg med. Gash, det var så roligt att äntligen få träffa några, och som jag sa tidigare så blev allting så mycket mer verkligt.

Efter castingen drog vi oss iväg in mot stan, tog en promenad till kungsan, Fridays, och tog en öl/drink/cider :) Mycket mycket roligt var det :)

 
                                 Annelie och Linda

                               Emma och Jag

Det kommer bli en GRYM resa! Jag längtar nå otroligt just nu måste jag erkänna :)

Idag så har jag varit iväg på bio med Johanna, mamma och mormor. Änglar och demoner blev det, riktigt bra film! Även om jag ändå gillar boken så mycket bättre, men så är det väl alltid? Aaaaanyway, jag har faktsikt inte tid att sitta här längre nu, nu är det råplugg som gäller. Prov imorgon! Håll tummarna för mig kl 9! ;D

XOXO

"I'm not the one who broke you, I'm not the one you should fear"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0