- Shake it -

Hey hopp! :)
Tidigare idag så hade jag ett så KLOCKRENT blogginlägg planerat i mitt huvud, MEN ni som känner mig vet att jag är alldeles för tankspridd för att kunna komma ihåg ens en gnutta av vad det var jag hade tänkt skriva om just nu.
Så det får bli bara såhär, som det blir helt enkelt.
Har inte riktigt någon energi just nu för att bry mig om att ha en lite högre stilnivå än vad det annars är här. So DEAL with it. ;)

Som jag nämde igår så skulle jag idag iväg och köpa mig en ny digitalkamera, sagt och gjort. Jag, syster och mammsen tog bilden och åkte iväg. Bilresan dit är en historia för sig, kortfattat så var det nog längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde.
Väl inne i netonnets lagerförsäljning så kom såklart min beslutsångest krypande, vilken färg ska jag ta?! Ännu en gång, ni som känner mig VET, jag och fatta beslut går inte riktigt hand i hand. Men denna gång gick det ändå helt okey om jag får säga det själv. Detta kan också bero på att Johanna hjälpte mig att begränsa valet till endast 2 färger. Stilrent men ändå också lite tråkigt kanske så blev det en svart. Awesome :) Johanna köpte sig en ny mobil, som jag för övrigt också vill ha. Samsung touchwiz. Jag får helt enkelt ta att köpa mig en rosa sen när pengar finns på kontot, dvs efter min resa till Spanien.
Killen i kassan var den skönaste/bästa på länge, han var värd en stor puss enligt mig. Jag blev tillbaka bjuden till netonnet på lördag, för då skulle han nämligen jobba igen. Se där, jag är för charmig för att motstå! ;P Pappa har aldrig tvivlat på min förmåga att kunna charma och lära känna nya människor lätt, och jag har nu insett att han kanske har rätt. Hursom blev det mycket skratt även i kassan, vi lyckades skapa jättelång kö och sen har jag kommit fram till att johanna kanske ska kolla hörseln, så slipper hon det som inträffade i kassan ;) FUN! :D :D :D

Dags för Cali att städa lite nu, jag får ju faktiskt besök imorgon. I´ll be back hunnybuns!

XOXO

"My life would suck without you"

Kommentarer
Postat av: Klatuu

Du är ju oemotståndlig hjärtat, även om du har märkligt svårt att fatta beslut ibland :)

2009-03-13 @ 08:50:35
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0