- Kort och Bra -

Nu har jag precis kommit hem till mammsen igen.
Skoldagen idag var precis vad jag klarade av med min förkykldning känner jag.
Vi började 9.45. Möttes upp allihopa i klassen (utom Tobias) vid Odenplan, sen gick vi iväg på studiebesök med Göran till DBA - Döv Blindas Aktivitetshus. Det var skoj att se deras lokaler också, och få veta lite mer om hur de driver sin verksamhet. Informationen höll på i ungefär en timme och sedan fick vi sluta.
Känner mig helt utmattad efter denna lilla stund bara, så det var kanske en bra start efter förkyldningen, inte allt för ansträngande, trots att vi har fått suttit och avläsa hela tiden, men ändå :)

Just nu sitter jag bara och håller tummarna på att jag är frisk tills på fredag. Då ska jag nämligen ha en liten mys kväll hemma. Vill ju inte sitta där och snörvla och vara allmänt äcklig då ju :) Men det kommer säkert gå bra.


Ska ta och göra mig en varm kopp the och passa på att göra lite läxor å sådär nu. DUKTIG!

XOXO

"Do as you say not as you do"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0