- Ordbajs - (i brist på fantasi)

Varför ska det vara så svårt att komma på en bra rubrik?!

Vädret spelade mig ett spratt här om dagen, jag antar att det var pga att jag var så lycklig över att det äntligen var vår. Tji fick jag, det var bara att hälsa snön välkommen ännu en gång. USCH, snö och kyla, nu får det räcka!! Jag sätter ner min fot nu. Allihopa, leta i garderoben efter kläder eller liknande som ni inte använder eller känner att ni inte behöver längre. När det är gjort så skapar vi en BAMSE-eld, vilket förhoppningsvis leder till att snön smälter och vi får lite värme, oh yes! Min hjärna går på högvarv (sorgligt) Jag är lite rädd för att ännu en gång skriva att det äntligen är fint väder ute igen nu, men jag gör det ändå. Skulle det bli så att jag får en smäll på käften igen så ska jag ta tag i det här med bamseelden.
Kände mig så otroligt lycklig när jag stod i solen idag och väntade på bussen, wounderfull! Älskar att känna värmen i ansiktet. En annan sak jag älskar är att läsa en bra bok. Just nu har jag börjat läsa Bitterfittan, fastnade för boken redan efter de första sidorna. Idag kom jag till och med på mig själv att välja bussen som tar längre tid än de andra bara för att jag skulle få längre tid på mig att läsa i boken..

Hursom! Idag har jag haft prov, var huuuur nervös som helst men efteråt kändes det jättebra. Tror faktiskt att det gick helt okey. Lite jobbigt däremot att sitta och analysera mig själv, men det är något som måste göras så.. :)
Ikväll ska jag iväg till gröna jägaren med lite folk från skolan, även några lärare. Tror att det kommer bli riktigt roligt. Innan dess ska jag hem till Elvirus och mysa med Wii-spelande och våffel-ätande AWESOME!
Imorgon är det tjejkväll, även det kommer bli awesome. Det är ju faktiskt ladies-night på erotikmässan, så det står självklart inplanerat i kallendern. Kvällen börjar hemma hos mig med alkohol, mat och mys sedan fortsätter vi in till Alvik. Resten är ännu ett mysterium, det visar sig helt enkelt hur kvällen kommer utspela sig. Hur det än blir så är jag förberedd på en super rolig kväll, både idag och imorgon! :)
Har ju faktiskt köpt mig en ny kamera nu så jag uppdaterar er med lite bilder sen också:) dock inte från ikväll eftersom jag inte har några batterin i den. Men ändå.

XOXO

"something sweet, something strong, seems like love no longer can turn me on"

Kommentarer
Postat av: Lina

Wiiehooo gummsan! Jaa, vi måste verkligen ses innan du åker! Men tyvärr kommer jag inte kunna komma.. ;( Det är verkligen BAJS med mina pengar just nu.. Ge mig ett jobb!! :p Pussiiii

2009-03-25 @ 23:59:15
URL: http://linalinus.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-26 @ 12:19:31
Postat av: Hanna

Hoppas du har en bra helg!!! :) pussssssssssssssssssss när får man se dej igen!

2009-03-28 @ 21:31:45
URL: http://mammihanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0