- ♥ -

Jag är inte allt för duktig på att uppdatera här känner jag, men vem vet det kanske blir ändring på det. Det får tiden utvisa. På sista tiden så har det varit rätt så mycket med skolan och sådär, men jag klagar absolut inte, är så lycklig för att få använda mitt teckenspråk igen det är ju så roligt! :)

Igår var en händelserik dag, var nämligen iväg och tränade handboll för första gången på 4-5 år. Hade glömt bort hur roligt jag tycker att det är. Nu när jag varit borta från den så pass länge så känner jag hur mycket jag har saknat handbollen, ska bli roligt att komma igång igen faktiskt. Det är verkligen dags för mig att börja röra på mig igen, var alldeles för länge sedan jag tränade, senaste tiden har det mest bara varit slapp och fest på schemat så det är alldeles lägligt att börja igen nu :)

Idag så har det varit skola, dock bara till 12. Efter skolan så åkte jag iväg till Bobbi och fixade naglarna, med tanke på att alla utom 4 gick sönder igår på träningen så var det mer än passande att åka till henne idag och fixa till naglarna igen. Tänk vad mycket ett par fina naglar gör! Kände mig nästan naken på något sätt när jag inte hade naglarna längre, men nu så är jag hel igen ;P

Nåväl, känner att jag inte har allt för mycket att skriva om just för tillfället. Jag har iallafall äntligen fått färdigt i hallen nu, nytt golv och nya tapeter, blev tom mycket bättre än vad jag hade kunnat tänka mig så det känns underbart, nu ska jag bara ha en ny byrå där ute men det får vänta. Nu väntar jag bara på att stolt få visa upp den, syster och Daniel kommer nämligen hit om ett litet tag och umgås med mig.

Wellwell, eftersom att du, pappsen, så gärna vill ha lite uppdateringar och se till så jag har det bra här i storstaden så tillägnar jag detta inlägg till dig :) ♥ Förhoppningsvis så ses vi på Söndag:)
Over and out, huvudet är just nu alldeles för tomt för att ha något vettigt att skriva om, hoppas ni kan ha överseende med detta, lovar att bättra mig.

XOXO

"Gonna let the light shine on me"

Kommentarer
Postat av: Connie

:)

Bra att du fick dina naglar fixade!

<3

2009-01-17 @ 14:15:29
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: Helén och Pappsen

Det är alltid så roligt att läsa om hur Ni har det, både du och Johanna. Vad skönt att hallen är fixad och att skolan känns bra. Snygga naglar är ju alltid bra det med... Mina naglar (alltså Heléns har fallit offer för dagligt gitarrspel på jobbet, men vad gör väl det... den 4 juli ska dom iaf va fina). Pappsen är hostig och eländig idag så han har nyss fått tea med honung, apelsin och en massa nyttiga piller serverade till sig där han ligger nerbäddad i sängen...

Kramiz

2009-01-17 @ 21:56:46
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0