- Tillägg -

Ett litet tillägg till det föregående inlägget måste ske känner jag.
Det var en mycket viktig händelse på tranan som måste få skrivas ner här.

Mitt bland alla fulla och övervägande underbara människor satte jag och Jossan oss vid ett bord och tänkte ta det lite lugnt en stund, prata och ha det allmänt mysigt med andra ord.
Musiken spelades i bakgrunden och jag tittade min älskade Josefina djupt i ögonen och fångades av vårat moment. Det hela slutade med att jag någon sekund senare stod på knä och friade. Aaaawh. -en liten paus för tårar-
Älskade sa genast Ja och jag gav henne en utav mina ringar, that´s love folks!

Haha :) ska jag vara ärlig så har jag väl kanske inte allt för mycket minne av hur allt gick till, Josefina, du kanske kan lägga till några viktiga detaljer?
Anyway, inge dagen-efter ångest här inte! Så länge som vi har kännt varandra så var det på tiden nu! :)

När jag nu sitter här och tänker tillbaks på tiden förrut så får jag känslan av att jag kanske ska ta å skriva ett helt inlägg om våra tokigheter vi har haft för oss, det lär dock ta sin lilla stund att skriva, så fortsättning följer på det:)

Just nu ligger jag hemma hos mamma, tar hand om katterna och tycker synd om mig själv. Har lyckats blivit sjuk igen:( Jag som hade planer för kvällen och allt.
Är nästan 100% säker på att det är urinvägsinfektion, KUUUL tänker ni säkert. I'm not to fond of it. Har däremot inte velat gå iväg till sjukhuset ännu men det blir nog så imorgon om jag inte mår bättre. Efter jobbet dvs, jag behöver ju faktiskt pengarna! Anledningen till detta är att det är ju faktiskt bara 105 dagar kvar nu tills jag åker till Magaluf, och den andra delbetalningen ska snart skickas in. Well well, I´ll survive.

Nu ska jag släpa mig ut ur dörren och göra Albin lycklig med en liten promenad, sen om ett tag ska jag köra iväg och hämta syster.

XOXO

"We dance to the same groove
but I got the right move"


Kommentarer
Postat av: Connie

PUSS. Krya på dig <3

2009-02-07 @ 17:14:43
URL: http://ConnieHv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0