- Myspys -

Jag bara älskar att vara här i Västerlima. Så skönt!
I torsdags var jag in till Bollnäs och träffade mina älskade, Sofia och Hanna. Gash så mysigt det var! Helt underbart att äntligen få träffa båda två igen, vi satt och pratade och tiden bara flög iväg. Sen var det dags att ta bilen hem till byn i dimman igen. Det var väl lagomt roligt.
Igår (fredag) satte sig jag och Helén på häst ryggen och var ute på en ridtur, pappsen fick sig en långpromenad. Tror vi var ute i cirka 2 timmar. Det känns i rumpan idag ska jag ta å berätta för er! Inte bara det utan det känns även i foten. Precis innan vi skulle iväg så kände Grymling för att kliva mig på tån. Mindre uppskattat var det, lite skrik och lite gnäll så var det bra sen. Jag är ju tuff.

Idag ska vi grilla igen. Har precis varit inne i byn och handlat lite. Alkis vin, öl och cider till mig, det är ju fest ikväll!
Ska bli jätteroligt ikväll iallafall, träffa mina sötnosar igen, det är alltid lika uppskattat.
Känner att jag inte har allt för mycket att skriva om just nu. Jag ska ta å sätta mig i solen iatället! :D

Lite bilder kan jag bjuda på iaf:)


                    
              Zorro                                                                           Flisan

                                        
                                               Indy                            Grymling

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa det verkligen mysigt att ses igen <3

2009-04-13 @ 13:10:26
URL: http://mammihanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0